FirstTest
Covid-19 concept in 3 weken vindbaar door heel Europa
Advertising
Strategie
Onze uitdaging
Covid-19 kwam als een verassing voor ons allemaal, maar zorgde bij een bestaande klant van ons voor een nieuw idee. Er moest zo snel mogelijk een online Nederlands platform komen met als doel om Nederlandse reizigers te helpen veilig te vliegen in de tijd van een wereldwijde pandemie.
Onze aanpak
Na verschillende sessies op korte termijn, ontstond er een merkidentiteit en een duidelijke strategie voor de weken daarna. Iedere dag telde vanaf dat moment om van dit concept een succes te maken. Na het vormen van een compleet plan van aanpak, gingen we aan de slag. Van de complete online identiteit en het adviseren in PR, tot het uitzetten van tientallen SEA-campagnes.
Resultaat
Binnen drie weken wisten we ervoor te zorgen dat iedereen in Nederland precies kon zien bij welk ziekenhuis per land je een PCR-test kan laten afnemen voor de terugvlucht. Nadat we FirstTest volledig online op de kaart hadden gezet, hebben we met onze gerichte SEA-campagnes honderden online boekingen weten te realiseren tijdens de opstartfase.