Strategie

Voordat we daadwerkelijk met onze oplossingen aan de slag gaan, is de bepaling van een sterke strategie erg waardevol. Met wat voor positionering hebben we te maken? Hoe gaan we welke doelgroepen bereiken? Wat voor uitstraling is daar voor nodig? Vragen die we graag beantwoorden aan de hand van inspirerende strategiesessies.

.. eerst de strategie uitdenken,
daarna gaan we gas geven!

Strategiesessies

Verschillende soorten sessies waarin we met elkaar tot uitkomsten komen als onderdeel van een complete strategie.

Positionering

Wie, wat, waar, waarom en wanneer? Niet de enige vragen die wij stellen om tot een sterke positionering te komen.

Stappenplan

Om na het bepalen van de strategie, alle processen efficiënt en effectief te laten verlopen. Tijd om gas te geven!

Google Mijn Bedrijf.

Maak het makkelijk voor klanten om jouw bedrijf te vinden op Google. Jouw vermelding wordt weergegeven wanneer mensen op Google zoeken of via Google Maps naar uw bedrijf of vergelijkbare bedrijven zoeken. Wij verzorgen van A tot Z de vermelding via Google Mijn Bedrijf. Laat jouw bedrijf van de beste kant zien om nieuwe klanten te werven of om het gemakkelijker te maken voor huidige klanten..

Geef jouw website een boost.

Elke website of webshop kan meer geoptimaliseerd worden voor Google, dan het op dit moment is. Voor gloednieuwe websites of juist verouderden, valt hier vaak nog erg veel te halen. Wij maken een analyse, bekijken de website uitgebreid van ‘binnen en buiten’ en zullen uitleggen hoe we dit kunnen optimaliseren voor Google. Voordat je begint aan grote investeringen, zorgen wij eerst voor een sterke basis waardoor jouw website staat als een huis.

Google cijfertjes.

Wij koppelen Google Analytics aan jouw website of webshop, zodat je altijd alle statistieken kan inzien. Verder kunnen wij dit beheren en analyseren om ook daadwerkelijk iets met de gegevens te doen. Zou je nog een stapje verder willen? Dan kunnen wij zelfs ondersteunen bij het live analyseren van bezoekers, waarbij we meekijken met de muis tijdens het bezoek of meten waar hoevaak in de website wordt geklikt.

Succesverhalen

De Haagse Scholen

Crossmediale aanpak voor betere werving van medewerkers

Wijtman Sport

Complete strategie en profilering voor 10 nieuwe sportwinkels