KIIRO Nederland
Ruim 2000 betrokken Instagram volgers voor nieuw horeca concept
Branding
Social Media
Onze uitdaging
Een compleet nieuw foodconcept opende haar deuren in Rotterdam. We verzorgden vanaf het begin de complete Social Media, van strategie tot alle content. De uitdaging was vooral om een ware hype rondom Kiiro, het enige Japanse Curry concept van Nederland, te laten ontstaan. Verder was het ook zeer relevant om het take-away begrip bekend te maken.
Onze aanpak
Met een goede voorbereiding lanceerden we alle kanalen en volgden we de dagelijks een nauwkeurige contentplanning. Om het take-away begrip te promoten onder huidige volgers, maar ook de lokale doelgroep, creëerden we een videocampagne op Social Media. De lokale omgeving moest geïnspireerd worden om even een ‘ommetje te maken’ langs Kiiro. Binnen 2 dagen van een script uitwerken tot het starten van de campagne, we gingen live!
Resultaat
Een maand na opening hadden we ruim 2000 betrokken en lokale volgers. Verder zorgde onze videocampagne ervoor dat we in drie dagen maar liefst 60.000 lokale Instagramgebruikers uit de directe omgeving wisten te bereiken. Honderden leuke reacties over de video, maar ook vooral over de manier waarop het afhalen werd gepromoot. Reden voor veel bezoekers om een heerlijke Japanse Curry online te bestellen.